Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Очаквах да променим стратегията

07.06.2009 18:19
Туит

Пилотът на Red Bull призна, че е останал изненадан от решението на своя тим да не променя стратегията с три бокса.

Фетел, който стартира от полпозишън, допусна грешка в комбинацията от девети и десети завой още на първата обиколка и позволи на Дженсън Бътън да мине пред него. Въпреки това Red Bull остана на стратегията с три бокса, която в крайна сметка му струва и второто място, спечелено от неговия съотборник Марк Уебър.

„Когато се видя, че Дженсън е пред мен, мислех, че ще променим стратегията и ще заложим на два стопа”, обясни германецът след края на надпреварата. „После във втората серия обиколки бях плътно зад него, дори имах възможност да го атакувам, но беше много рисковано, а и впоследствие изгубих малко време. В крайна сметка обаче се оказа, че стратегията с три бокса далеч не е по-бърза от тази с два.”

Фетел признава, че грешката му по време на първата обиколка е изцяло пилотска. „Почти изгубих контрол над автомобила в деветия и десетия завой. Грешката беше моя. През целия ден не се чувствах сигурен в тази зона, а и в този момент имаше вятър. Във втората обиколка бях също на крачка да излетя от пистата в същия сектор.”

Германецът обаче е категоричен, че отборът на Brawn GP отново е бил с една класа над останалите. „Мисля, че дори и да не бях направил тази грешка, нямаше да успеем, тъй като Дженсън беше изключително бърз. Невъзможно беше да го задържа.”

В края на надпреварата Фетел започна да топи преднината на втория Уебър, но бе инструктиран да върне газта, защото австралиецът се движи с по-добро темпо. В действителност това не отговаряше на истината.

„Те не ми казаха „Не изпреварвай Марк!”, просто ми съобщиха, че той е по-бърз. Ето защо направих това, което и той бе свършил по-рано – ограничих двигателя”, обяснява Фетел причината за индиректната отборна заповед.

„Когато стартираш от полпозишън, единствената ти цел е да спечелиш, а когато изгубиш лидерската позиция още на първата обиколка, е напълно естествено да си разочарован. Не е приятно да виждаш как останалите са пред теб. Движех се трети, не бях доволен от себе си, ето защо продължих да натискам до финала. Ограничих двигателя, но предпочетох да дам всичко от себе си в последните обиколки, а не просто да чакам за карирания флаг.”

Коментари
comments powered by Disqus