Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Проблемът ни не е само в квалификациите

19.04.2012 19:20
Туит

Липсата на скорост в квалификациите не е единственият проблем на Red Bull, смята двукратният световен шампион Себастиан Фетел.

Въпреки че Фетел и съотборникът му Марк Уебър показват добра скорост в състезанията, резултатите и на двамата далеч не отговарят на миналогодишните, което до голяма степен е следствие на лошото им представяне в квалификациите. В Гран при на Китай световният шампион дори остана извън Q3, което му се случи за първи път от старта в Бразилия през 2009 г. Това обаче не е единственият недостатък на RB8, смята Фетел.

„Определено ни трябва нещо повече”, отговаря германецът на въпроса дали Red Bull има нужда от по-бърз автомобил в квалификациите, за да започне да печели отново. „Бият ни и в състезанията, което означава, че не разполагаме с най-добрия състезателен автомобил и че само заради квалификациите сме назад. Но както неведнъж съм казвал, потенциалът е налице, болидът ни е бърз и в момента, в който успеем да нагласим всичко, ще започнем отново да печелим. Тогава ще се чувстваме далеч по-комфортно, ще бъдем и в по-добра позиция за квалификациите и за самото състезание.”

Фетел е категоричен, че старата изпускателна система на RB8, с която кара в Китай, му гарантира по-добре балансиран автомобил, но в Бахрейн ще кара с новата версия.

„За нас това беше един добър тест – да се върнем към старата конфигурация, която използвахме в началото на тестовете. Последните два дена (от тестовете на „Каталуня”, когато RB8 получи новата спецификация) не минаха по възможно най-добрия начин за нас, ето защо това беше добър тест за нас.”

Световният шампион се надява още на по-добро представяне в Бахрейн заради по-високите температури.

„Уикендът е нов, пистата е различна, условията – също, а и е много по-топло, така че ще видим. Определено не можем да очакваме чудеса, тъй като е минала само една седмица от последното състезание. Дано направим крачка напред в квалификациите, където на този етап е най-слабото ни звено, но що се отнася до състезателното темпо, не сме много назад. Ще видим.”

Коментари
comments powered by Disqus