Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фетел: Радвам се, че отново съм зад волана

09.02.2009 15:46
Туит

Германецът остана доволен от първия си досег с новия автомобил на Red Bull.

„Хубаво е, че нямахме никакви по-сериозни проблеми при първия тест на писта, но е прекалено рано да обсъждаме качествата на автомобила“, коментира Фетел, след като завъртя няколко обиколки по време на сутрешната сесия на „Херес“. „Сега ще проверим функционирането на всички системи, които са много по-различни от миналогодишните.“

„Радвам се, че отново съм зад волана. Вече сме все по-близо до Австралия. Странно е, когато гледам в огледалата, защото отзад не се вижда нищо – нито крилото, нито предишната аеродинамика. Забелязват се единствено задните гуми, всичко е много изчистено. Погледът отпред също е различен заради формата на носа, но се свиква бързо.“

RB5 е вторият болид, чието развитие еднолично ръководи Ейдриън Нюи, главният инженер на Red Bull Technologies. Бившият дизайнер на Williams и McLaren коментира, че тимът е започнал от нулата при конструирането на новия автомобил заради новия технически правилник.

„През 2009 година станахме свидетели на една от най-грандиозните промени във Формула 1 за последните двайсет години“, обяснява Нюи. „Пред нас стоеше само един празен лист, започнахме от нулата, изучавайки новите правила и тяхната интерпретация. Не искахме да променяме нещата единствено заради самата промяна. Новият автомобил е напълно различен спрямо RB4, като единственото изключение са вътрешните компоненти по скоростната кутия.“

Фетел ще продължи тестовете на „Херес“ и утре, а в сряда зад волана ще се появи Марк Уебър.

„Оставих на Себ да свърши черната работа и да направи първите обиколки“, шегува се австралиецът, който се появи на "Херес" без патерици, но все още накуцвайки. „В сряда тестът ще е по-скоро за мен, не за машината, тъй като това ще бъде първия ми досег с автомобил от Формула 1 откакто си счупих крака. По програма трябва да съм готов за Мелбърн, като този тест ще покаже доколко ще бъда готов за старта на сезона. Автомобилът изглежда прекрасно и аз нямам търпение да седна зад волана.“

Коментари
comments powered by Disqus