Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА гарантира повече изпреварвания

06.04.2016 16:17
Туит
ФИА гарантира повече изпреварвания

ФИА категорично отрече слуховете, че през 2017 година, когато новите правила във Формула 1 влязат в сила, изпреварванията ще станат още по-трудни от сега.

Следващият сезон ще бъде последен за настоящите правила във Формула 1. През 2017 г. автомобилите ще претърпят коренна промяна, която би трябвало да ги направи с пет секунди по-бързи от настоящите. Според мнозина обаче мерките, които ФИА планира, няма да доведат до очакваното зрелище, тъй като изпреварванията няма да станат по-лесни, напротив.

Състезателният директор на ФИА Чарли Уайтинг не споделя тези опасения, напротив. По-широките гуми ще поставят акцент върху механичното сцепление, което е гаранция за по-интересни състезания.

„Направихме безброй срещи с техническите директори на всички отбори и получихме куп предложения, които варират от възможно най-високите нива на аеродинамично притискане до най-ниските”, коментира Уайтинг.

„Всички те обаче са обвързани с идеята, че механичното сцепление ще нарасне. Съвсем очаквано избрахме междинен вариант (за нивата на аеродинамично притискане). Не е коректно да твърдим, че подобрението във времената за една обиколка ще бъде резултат единствено на повечето даунфорс, далеч няма да е така.”

„Идеята е такава – по-силните времена ще са наполовина следствие на повечето механично сцепление и наполовина резултат от оптимизираната аеродинамика. Все пак една от основните ни задачи беше да направим така, че да не е толкова трудно да се следва водещият автомобил. Това беше сред ключовите принципи. Мисля, че направихме най-доброто, което беше по силите ни, особено като се има предвид, че обърнахме внимание на всяко едно предложение.”

В началото на февруари представители на ФИА и Pirelli са се срещнали, за да обсъдят базовите принципи относно новите по-широки гуми. Според Уайтинг е въпрос на време да се уточнят и детайлите по договора за доставка през 2017 година.

Коментари
comments powered by Disqus