Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА изяснява правилото при пресичане на шикан

13.09.2008 10:22
Туит

Пилотът, получил неправомерно предимство спрямо друг състезател, пресичайки даден шикан, трябва да позволи втория да го изпревари и да не го атакува минимум един завой.

Това е уточнението в правилника, което директорът на състезания във Формула 1 Чарли Уайтинг е направил на традиционния брифинг на пилотите.

Темата е била разисквана вчера на „Монца” заради наказанието, което Хамилтън получи преди седмица на „Спа”. Целта на уточнението е да се избегнат подобни спорни ситуации в бъдеще и да се неутрализира всякакъв вид евентуално предимство, което би спечелил пилотът, пресякъл шикана.

Състезателят на Red Bull Марк Уебър приветства уточнението в спортния правилник, което идва изключително навреме за Гран при на Италия, където на пистата има цели три шикана.

„Все още се обмисляме решение за втория шикан тук. Като цяло обаче вече има яснота по въпроса, пилотът няма право да атакува веднага след като е пропуснал този зад него, което преди не беше особено ясно.”

Коментари
comments powered by Disqus