Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА няма да търси нов производител на двигатели

25.11.2015 11:57
Туит
ФИА няма да търси нов производител на двигатели

Стратегическата група към Формула 1 отхвърли идеята на ФИА за външен доставчик на двигатели. Производителите обаче обещаха да направят до 15 януари предложение, което да разреши проблема с баснословните цени, плащани от малките тимове за доставка на задвижващи системи.

В средата на месеца ФИА обяви, че започва да търси компания, която да конструира бюджетен двигател за Формула 1. Заинтересованите страни трябваше да направят заявките си до 23 ноември, след което да започне и същинската част от процедурата по избор.

Стратегическата група към Формула 1, която заседава този вторник в Париж, обаче отхвърли предложението на ФИА. Това е до голяма степен изненадващо, тъй като Федерацията има право на шест гласа, Бърни Екълстоун, който уж подкрепяше Жан Тод в това начинание, също разполага с шест, а всеки един от шестте отбора дава по един глас.

За момента проектът за независима компания, която да доставя двигатели за малките отбори, е стопиран. Производителите обаче трябва да излязат с предложение до 15 януари догодина, което да отговаря на следните теми:

  • гаранция за доставка на задвижващи системи на отборите;
  • нужда от по-ниски цени за клиентските тимове;
  • опростяване на техническата спецификация на задвижващите системи;
  • по-атрактивен звук на двигателите.

Ако направеното предложение не задоволява ФИА, проектът за номиниране на независима компания ще бъде възобновен.

Коментари
comments powered by Disqus