Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА одобри дифузорите на Toyota и Willliams

06.02.2009 09:36
Туит

Дифузорите на Toyota и Willliams са легални според ФИА, категоричен е президентът на федерацията Макс Мозли.

Напоследък една от най-обсъжданите теми в падока беше тази за нестандартните дифузори на двата тима, които използват двигатели на Toyota. Останалите отбори претендираха, че техните конкуренти са нарушили правилника и височината на спорните компоненти при FW31 и TF109 надхвърля максимално позволените 175 мм. Това е реализирано посредством нестандартно оформяне на аеродинамиката в задната краш-структура.

Според Мозли този дизайн е напълно в рамките на правилата, но не е изключено на старта на сезона в Австралия да има контестации от страна на съперниците.

„Това винаги се случва, когато има промени в правилника”, коментира президентът на ФИА. „Според нас Williams и Toyota са действали умно и са се възползвали в максимална степен от това, което задава правилника. Но някой може да не е съгласен с нашата позиция и да иска разясняване на въпроса. А както знаем, стюардите може да не са нашето мнение, случва се.”

„Това е наистина любопитна идея, не за позволени две отделни плоскости. В случая имаш една истинска, и втора, която на практика не е, тъй като не е свързана. Позицията на нашия технически персонал е, че всичко е наред. Да видим дали някой ще оспорва това решение.”

Според Autosport поне един от останалите тимове работи по аналогичния дизайн.

Коментари
comments powered by Disqus