Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА осигури времеизмерването във WRC

20.02.2012 14:45
Туит

ФИА постигна първото голямо споразумение относно бъдещето на Световния рали шампионат след раздялата с North One Sport, като сключи договор с компанията за времеизмерване Stage 1 Technology.

S1T, която е дългогодишен партньор на WRC, трябваше да пропусне старта на сезона заради проблемите с North One Sport. Все пак британската компания се върна за рали „Швеция“, но договорът беше само за този кръг. След дълги преговори с ФИА обаче двете страни са постигнали споразумение за цялата 2012 г.

„Това е страхотна новина“, коментира Саймън де Банк, управителен директор на S1T. "За всеки от нас началото на сезона бе изключително стресово. Това, че тази сделка беше подписана за такива кратки срокове, показва колко много е работил всеки един от нас. Искам да благодаря също за темпото и вещината, с които във ФИА действаха, за да се случи това. Както и за тяхната предвидливост и подкрепа, която оказват на шампионата, поемайки ръководната роля за това нашите системи отново да се върнат по трасетата.“

В Швеция, за първи път в историята на Световния рали шампионат ,S1T трябваше да отчита времената до хилядна от секундата в квалификационния етап и се справи отлично със задачата. Именно опитът, която компанията има във WRC, бе причината всички състезатели и тимове да искат тя да продължи работата си, а не да се търсят алтернативи.

„Става дума за сигурността, съвсем просто е“, коментира за Autosport пилотът на Ford Петер Солберг след рали „Монте Карло“. „Когато сме на старта на етапа, трябва да сме сигурни, че екипите знаят какво да правят. Нужни са ни системата (на S1T) и хеликоптерът на ФИА, който да е навсякъде по отсечките. Бяхме без системата само за едно рали и това не трябва да се повтаря, S1T трябва да са с нас. Прекалено голям риск е за WRC да остава без подобен тип системи.“

Коментари
comments powered by Disqus