Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА планира промени в квалификациите

29.03.2008 11:03 1
1
2571830980
Туит

ФИА ще ревизира правилата относно квалификациите след инцидента в с двамата пилоти на McLaren миналата седмица на „Сепанг”. Новите регулации вероятно ще влязат в сила още за старта в Бахрейн (4 – 6 април).

В Малайзия голяма част от пилотите върнаха рязко газта след финалната си бърза обиколка в края на квалификациите с цел намаляване разхода на гориво. В този момент Хайдфелд BMW Sauber) и Алонсо (Renault) завършваха сесията, а Ковалайнен и Хамилтън бяха върху състезателната линия. Разликите в скоростта между двете групи стана причина за рискови действия от страна на Алонсо и Хайдфелд, а впоследствие двамата пилоти на McLaren бяха санкционирани с пет места назад на стартовата решетка за неправомерно блокиране.

Инцидентът на пистата „Сепанг” провокира множество коментари относно състоятелността на настоящите правила, валидни за третия квалификационен тур. В резултат ФИА реши да наложи ограничение за възможно най-бавна обиколка, което да не позволява подобни препречвания в края на сесията.

Принципът ще е сходен с този при опознавателните обиколки, наложен с цел да се елиминира опасността от катастрофи между автомобилите, които се движат прекалено бавно, за да спестят гориво, и тези, които карат на пълна газ, за да оптимизират настройките.

Говорител на ФИА потвърди пред Autosport, че отборите ще бъдат информирани за решението, което налага ограничение за най-бавна обиколка – не по-малко от 120% спрямо времето, необходимо за една нормална.

„Все още обсъждаме промените. По всяка вероятност, след като завършат най-бързата си обиколка, пилотите ще имат определен времеви период, през който са задължени да се върнат в бокса. Става дума за 120% спрямо „нормалния” резултат. Това ще елиминира бавното придвижване към питлейна, което в момента се използва за спестяване на гориво.”

Коментари

asa
dobre 4e gi promeniha tezi pravila z ada nqma riskovani izprevarvaniq i naprejenie mejdu pilotite sled kvalifikaciite i da ima nakazani koli i piloti.Tazi promqna e za dobro! :) :D

comments powered by Disqus