Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА работи по нов софтуер за стандартния ECU

24.02.2012 11:46
Туит
ФИА работи по нов софтуер за стандартния ECU

ФИА ще предприеме съответните действия, за да предотврати всички опити за използването на изгорелите газове за оптимизиране на аеродинамиката на автомобила.

Миналата година Федерацията обяви, че забранява използването на т.нар. обдухани дифузори, а впоследствие наложи и по-стриктни изисквания по отношение на картите на двигателя, които отборите залагат преди всеки старт.

Всички тези промени бяха следствие от нежеланието на ФИА работата на мотора да бъде директно свързана с аеродинамичната ефективност на автомобила. Въпреки тях обаче продължава да има дупки в правилника, които позволяват тази взаимовръзка да бъде осъществена, съобщава Autosport.

Според британското издание е възможно дроселовите клапи да се отварят повече от позволеното, за да увеличи потока на газове, като същевременно не се осъществява пълно изгаряне. ФИА работи с един от четирите доставчика на двигатели във Формула 1, за да затвори тази вратичка в правилника, като това ще стане посредством нов софтуер за управление на стандартния електронен блок.

Според специалистите във Федерация понастоящем няма отбор, който да работи в тази насока, но не е изключено, ако не бъдат предприети съответните действия, това да се случи по-късно през сезона.

Коментари
comments powered by Disqus