Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА решава за рали България следващата седмица

11.09.2009 18:00
Туит

Окончателното решение относно кандидатурата на рали „България“ в Световния рали шампионат ще бъде взето следващата седмица в сряда, когато Световната рали комисия към ФИА ще заседава в Париж.

Тазгодишната надпревара в околностите на „Боровец“ за съжаление ще остане в историята на рали-спорта не с третата победа на италианеца Джандоменико Басо, а със смъртта на Флавио Гулиелмини, навигаторът на Бриан Лавио. Фаталният завършек на рали „България 2009“ сам по себе си не би трябвало да е решаващ за крайното решение на ФИА относно кандидатурата ни, а действията на организатора при инцидента. Знаете добре какво е нашето мнение по въпроса. Какво е това на Световната рали комисия, ще разберем съвсем скоро, обяснява нейният президент Мори Чандлър за Autosport.

„Ще имаме окончателно решение веднага след срещата на 16 септември“, обяснява Чандлър. „Водихме сериозна кореспонденция с организаторите на рали „България“. Зададохме им някои въпроси, свързани с докладите на наблюдателите. Вследствие на техните отговори се появиха нови въпроси, на които те отново отговориха и т. н. Срещнахме се и с промоутъра на Световния рали шампионат, за да чуем и неговата гледна точка.“

„В крайна сметка стигнахме до заключението, че те (организаторите на рали „България“) са извървели пътя, който ФИА предначерта преди четири години. Следваха правилата и тяхното прилагане, платиха всички съответни такси, имаха състезание-кандидатура, всичко бе направено коректно. Изцяло са следвали регламента на ФИА, така че в момента са на отлична позиция.“

Ако кандидатурата на рали „България“ в крайна сметка бъде отхвърлена, Аржентина няма да получи автоматично вакантното място, а за него ще се борят три държави.

„Аржентина има шанс единствено, ако България не мине теста“, обяснява Чандлър. „Гърция и Италия също са подали заявка за резерва, така че ако България отпадне, Аржентина няма автоматично да я замести. Този вариант никога не е съществувал в действителност. Ще трябва да разгледаме разходите, логистиката и всичко останало. Аржентина може да не е подходяща за календара, но нека първо видим какво ще се случи следващата седмица."

Коментари
comments powered by Disqus