Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА ще контролира цената на двигателите

26.06.2015 12:22
Туит
ФИА ще контролира цената на двигателите

Жан Тод призна, че цената на двигателите във Формула 1 е прекалено висока и че ще се опита да наложи контрол върху нея, за да помогне на независимите отбори.

Малките тимове плащат приблизително 20 милиона евро за задвижващите системи на своите доставчици, като цената скача драстично, ако отборът купува също скоростните кутии и допълнителна периферия. Това поставя под въпрос оцеляването им и ФИА ще направи необходимото, за да спре покачването на цените.

"Съгласен съм, че е прекалено скъпо", коментира президентът на Федерацията Жан Тод. "Отговорността е единствено моя, че не съм сложил таван за цените, на които производителите могат да продават своите двигатели. Това е нещо, върху което трябва да работим. По-добре късно, отколкото никога."

Тод не е наясно как може да се ограничат разходите. Особено след като тимовете имат подписани договори със своите доставчици.

"Ще го обсъдим. Реалист съм, ето защо искам да съм сигурен, че това, което правим, може да бъде направено. Имам нужда от добри съветници, за да се справим с това предизвикателство."

Президентът на ФИА признава, че новият правилник е причината за доминацията на Mercedes, но и че е въпрос на време силите да се изравнят.

"Когато има промяна в правилата, един отбор или производител взима превес спрямо останалите. Ето защо смятам стабилният правилник за много важен. Дава възможност силите да се балансират в рамките на две - три години."

"Миналия сезон Mercedes беше с класа над останалите, но Ferrari наваксва с добри темпове. За съжаление новаците от Honda имат проблеми, а в Renault все още не могат да постигнат това, което очакват. Убеден съм, че не е далеч моментът, когато четирите производителя ще са на сходно ниво", завършва Тод.

Коментари
comments powered by Disqus