Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА ще забрани двойния DRS догодина

31.07.2012 18:14
Туит

Двойните DRS системи ще бъдат забранени догодина във Формула 1. Решението, около което тимовете са се обединили, ще стане официално, след като Световният съвет по моторни спортове го гласува на следващата си среща.

Двойната DRS система дебютира в автомобила на Mercedes още в началото на сезона. При активацията на горния елемент на задното крило чрез специална система от тръбопроводи се насочва въздух под налягане към предното, което води до т.нар. срив. Ползата е, че от една страна челното съпротивление и на предното крило намалява, а от друга – че балансът на автомобила се запазва, което при стандартния DRS е невъзможно. В състезателни условия системата не е толкова ефективна, но в квалификационни дава сериозно предимство, особено на бързите завои.

Част от отборите оспориха легалността на тази система в началото на сезона, но ФИА в крайна сметка се произнесе в нейна полза. Сред тях бе и Lotus, който обаче по време на унгарската Гран при тества сходно решение и се очаква да го използва в състезателни условия за Гран при на Белгия. Нито един от останалите отбори досега не е демонстрирал, че работи в тази насока, но по всяка вероятност голяма част от тях подготвят новите си автомобили именно с идеята за използването на двойния DRS.  

Все пак повечето тимове са се обединили около идеята, че тази система може да доведе до ненужно повишаване на разходите. Сред тях, естествено, не е екипът на Mercedes, но за да се гласува тази промяна е необходимо единствено обикновено мнозинство. В резултат Техническата работна група към Формула 1 е приела двойният DRS да отпадне догодина.

Коментари
comments powered by Disqus