Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА ще затегне допълнително правилника по отношение на изгорелите газове

21.10.2011 15:26
Туит
ФИА ще затегне допълнително правилника по отношение на изгорелите газове

Отборите от Формула 1 са били инструктирани от ФИА, че догодина ще има много строги ограничения по отношение използването на различни карти на двигателите, за да се прекрати практика от последните два сезона аеродинамиката да се оптимизира посредством изгорелите газове.

ФИА забрани обдухването на дифузорите при върнат педал на газта още за Гран при на Великобритания, но бе принудена да отмени това решение, тъй като не може да гарантира еднакви условия за четирите производителя на двигатели във Формула 1. В правилника за 2012 г. обаче бе въведено изменение, което изисква от отборите да се придържат стриктно към популярните в миналото накрайници на изпускателните тръби , които имат формата на „перископи“ и отвеждат изгорелите газове над самия двигател.

По този начин трябва да се сложи край на системите за обдухване на дифузорите, но тим-шефът на Mercedes Рос Браун заяви по-рано тази седмица, че отново очаква радикални решения по посока използването на енергията от изгорелите газове. За да не се случи това, ФИА е излязла с директива, в която информира отборите за намеренията си да наложи много строги ограничения по отношение настройките на двигателите. Това ще се реализира чрез промяна в софтуера на стандартизираните електронни блокове за управление, произвеждани от McLaren Electronic Systems.

Коментари
comments powered by Disqus