Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА забаранява DRS при жълти флагове

10.07.2012 11:29
Туит

Употребата на DRS при жълти флагове на пистата ще бъде забранена. По този начин ФИА цели да изчисти тълкуването относно намаляването на скоростта при рискови ситуации на пистата.

Причината за промяната в правилника се корени в последната обиколка на европейската Гран при, информира Autosport.  След края на надпреварата Михаел Шумахер трябваше да посети стюардите, защото от Red Bull сезираха, че седемкратният световен шампион е използвал DRS въпреки жълтите флагове на трасето. В крайна сметка стюардите прецениха, че Шумахер не е нарушил правилника, тъй като е намалил скоростта си, въпреки че за кратко задното му крило наистина е било отворено.

Тази ситуация провокира серия от коментари, които в действителност започнаха още след Гран при на Испания, когато Фетел и Маса бяха наказани именно заради активацията на DRS при жълти флагове. Тези коментари от своя страна принудиха състезателния директор Чарли Уайтинг да излезе със становище по въпроса по време на британската Гран при. То гласеше, че първата задача на пилотите е да „демонстрират” по недвусмислен начин, че са върнали газта и че използването на KERS или DRS ще бъде от второстепенно значение.

За да изчисти в максимална степен тълкуването на правилника все пак, ФИА забранява изцяло използването на активното задно крило винаги когато има жълти флагове в DRS зоната. Промяната е въведена за първи път на „Силвърстоун” миналия уикенд непосредствено след катастрофата между Серхио Перес и Пастор Малдонадо.

Коментари
comments powered by Disqus