Хидравличната връзка между предното и задното окачване е в разрез с правилника според последните тълкувания на ФИА и ще бъде забранена още за Гран при на Германия.
Според британското издание Autosport ФИА планира да забрани FRIC (Front-and-Rear Interconnected Suspension) системите, които се утвърдиха през последните пет години във Формула 1. Това може да промени разпределението на силите в шампионата и да отнеме лидерската позиция на Mercedes, тъй като германците разполагат с най-усъвършенстваната FRIC система.
„След като видяхме и обстойно проучихме всички варианти на тези системи, които свързват предното със задното окачване, ние от ФИА смятаме, че легалността им е под въпрос”, гласи писмото, с което ФИА информира отборите за решението си. То е базирано на член 3.15 от техническия правилник, който засяга забраната за използване на подвижни аеродинамични елементи.
Ако всички отбори са съгласни FRIC системите да бъдат използвани до края на настоящия сезон, ФИА ще отложи въвеждането на забраната. Това обаче е малко вероятно, ако предимството на Mercedes по този показател е толкова съществено, колкото твърдят конкурентите им. Ето защо новото тълкуване на правилника може да се използва още за Гран при на Германия.
Schmeichel
Еми много ясно. ФИА не обича немските марки. Едно време БМВ-уилямс като почнаха да доминират им забраниха куп неща, включително и гумите трябваше да се променят