Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ФИА забранява подвижния мост на предното крило

03.06.2008 13:06
Туит

ФИА ще затегне правилата около аеродинамиката на болидите. За предстоящия старт в Канада отборите ще трябва да стабилизират допълнително мостовия елемент на предното крило.

При положение, че мостовият елемент не е фиксиран към носа, отборите трябва го подсигурят с опора, която да ограничава движението му (както е известно подвижните аеродинамични компоненти са забранени във Формула 1).

Шест отбора използват т.нар. мостов компонент в конфигурацията на предното крило - McLaren, Toyota, Renault, Williams, Red Bull Racing и Scuderia Toro Rosso. Дизайнът на Renault отговаря на новите изисквания, тъй като е фиксиран към носа. Другите тимове обаче ще трябва да направят нужните изменения за старта в Монреал.

Решението е взето след Гран при на Турция. Причината за него, е че записите от борда на някои от автомобилите показват по категоричен начин, че мостът променя формата си при високи скорости.

През 2006 година за Гран при на Канада ФИА наложи на отборите изискване за сепаратори между отделните компоненти в задното крило, за да ограничат движението им при високи скорости.

McLaren въведе за първи път концепта с мостовия елемент на предното крило през миналата година. Някои от отборите изразиха мнение, че този компонент може да се интерпретира като подвижен, но ФИА даде зелена светлина за използването му. През тази година Toyota, Renault, Williams, Red Bull Racing и Scuderia Toro разчитат на аналогичен дизайн, а миналата и Honda тества подобно решение.

Коментари
comments powered by Disqus