Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat 500L: По-големия брат

02.02.2012 16:40
Туит

Fiat ще участва на автосалона в Женева с петместната версия на 500. Новият 500L ще се сглобява в Сърбия, а продажбите му ще започнат в началото на следващата година.

Габаритите на 500L са дължина 4140 мм, широчина 1780 мм и височина 1660 мм, което е съответно с 594 мм, 153 мм и 172 мм повече спрямо стандартната версия на модела. Благодарение на сериозната акселерация той предоставя на пътниците „пространство, типично за минивановете и усещане на пътя, сходно на това при малките SUV модели”.

Първоначално 500L ще се предлага с три двигателя – два бензинови (двуцилиндровия TwinAir 900 и 1,4-литровия му аналог) и един дизелов (1.3 MultiJet II). За съжаление италианците не публикуват съответстващите им динамични характеристики, нито споменават за евентуална версия с двойно предаване.

При проектирането на 500L дизайнерският екип на Fiat е използвал отново конфигурацията с изнесена силно напред пътническа кабина, при която първият ред седалки е буквално над предната ос, заложена при произвеждания между 1956 и 1965 г. Fiat 600 Multipla. Маркетинголозите обаче със сигурност са поискали наименованието Multipla да отпадне заради печалната слава на едноименния компактен ван, които просъществува от 1998 до 2010 г.

Новият 500L ще се произвежда в бившата фабрика на Zastava в Крагуевац. Продажбите се очаква да започнат в началото на 2013 г., като на този етап няма обявена цена.

Коментари
comments powered by Disqus