Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Freemont: Dodge Journey за Европа

24.01.2011 16:36 2
2
2571886413
Туит

Европейската версия на Dodge Journey ще дебютира на автосалона в Женева. Продажбите на Стария континент стартират това лято.

Freemont е първият модел на Fiat, заимстван директно от гамата на Chrysler Group. Той ще се произвежда в завода на американците в Мексико, където се сглобяват Dodge Jorney и версията на Fiat 500, предназначена за САЩ.

Разликите спрямо новия Journey, който видя бял свят на автосалона в Лос Анджелис миналата година, са минимални и се ограничават единствено до някои козметични промени – новите брони, радиаторната решетка и LED стопове. Шасито обаче е получило нови настройки, за да отговаря на значително по-различните изисквания на европейците по отношение на управлението и окачването.

Първоначално моделът ще се предлага с два от двулитровите Multijet дизели на Fiat, съответно със 140 и 170 к.с., комбинирани с механична трансмисия. Впоследствие италианците планират версия 4х4, като базовият вариант ще използва отново двулитровия Multijet със 170 к.с., а върховата версия ще получи 3,6-литровия Pentastar V6 (283 к.с. при Journey). Моделите с двойно предаване ще са стандартно с автоматична трансмисия.

Материалите, използвани при направата на Freemont, са по-меки на досег в сравнение с Journey, контролните уреди са нови, както и централната конзола, гласи още официалният пресрелийз. Багажното отделение пък достига 1461 литра при сгънат трети ред седалки.

Freemont ще има само две нива на оборудване. Стандартното може да се похвали с тризонален климатик, круиз контрол, безключово отваряне, система за контрол на налягането в гумите и многофункционален волан. При другата версия списъкът с екстри включва още 17-цолови алуминиеви колела, Bluetooth, паркинг асистент и затъмнени задни стъкла.

Fiat Freemont ще бъде представен официално пред публика на автосалона в Женева. Продажбите му стартират през юни.

Коментари

Анонимен
Cromata e dna ot nai-groznite koli

plamen7002
ЛИЧИ СИ КАТО ПИПНЕ ИТАЛИАНСКА РЪЧИЧКА И ДА ПОГЛЕДНЕ ИТАЛИАНСКО ОЧЕНЦЕ-ВИЗИЯТА И ИЗЛЪЧВАНЕТО СА ПО-РАЗЛИЧНИ ОТ ДОСЕГАШНИЯТ ВАРИАНТ НА ДОДЖА И С ТЕЗИ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ МНОГО ДОБРЕ.МОЖЕ СПОКОЙНО ДА ОТТЕГЛЯТ КРОМА.

comments powered by Disqus