Марката FIAT навлезе в изцяло нова ера от своето развитие. Новите модели, достъпните иновационни технологии и икономичните двигатели са в основата на уникалния темп, с който компанията атакува европейските пазари.
Fiat Group Automobiles задмина конкурентите си и отново отбеляза най-висок ръст в продажбите (+ 6.5% на годишна база), което е впечатляващ резултат на фона на спада на целия автомобилен пазар. Grande Punto има основна заслуга за това постижение, тъй като е най-продаваният модел в Европа за периода от началото на годината.През февруари пазарът на автомобили в Европа отбеляза спад от 2.5% в сравнение със същия месец на 2006 година. Тенденцията се забелязва на повечето големи пазари – Германия, Франция, Великобритания, Испания. Само Италия бележи здравословен ръст от 5.7%.
Междувременно Fiat Group Automobiles изпревари останалите автомобилни производители от „голямата шестица”. Дългогодишният европейски лидер VW/Audi Group отбеляза ръст от 1.4 %, PSA Peugeot – Citroen падна с 4.9%, Ford покачи продажбите си с 4.5%, а GM отстъпи от позиците си с 1.5%. Fiat Group остави далеч зад себе си Renault и през февруари почти догони по продажби GM. (само с 10 000 регистрации по-малко). С общо 101 747 продажби за февруари (+6.5% на годишна база) пазарният дял на Fiat Group скочи на 9.4% ( от 8.6% през февруари 2006).
През февруари в Европа бяха реализирани 76 987 продажби на автомобили с марка Fiat (+6.2% на годишна база). Lancia се радваше на голям интерес, главно породен от новият Ypsilon, с 12 034 продадени автомобила и 9.4% ръст на годишна база. Alfa Romeo отбеляза ръст от 5.7% с 12 499 регистрации.
Fiat успя да постигне тези завидни за конкурентите резултати главно благодарение на моделите Grande Punto и Panda. В най-оспорваният B-сегмент Grande Punto спечели надпреварата с Peugeot 207, Opel Corsa, Renault Clio. Но освен в специфичната категория, моделът стана номер 1 и на целия автомобилен пазар в Европа.
Fiat Panda продължава да владее сегмента на малките градски автомобили, с пазарен дял от 33.1% за февруари. Мъникът не се задоволи с тези резултати и се нареди в челната десетка на най-продаваните модели в Европа, като измести VW Passat на десето място.
Благодарение на националната дилърска мрежа на Ауто Италия и българите могат да изберат най-предпочитания автомобил в Европа и да се възползват от специалната пролетна оферта. С лимитираната серия на Grande Punto всеки може да получи пакет с множество екстри на специална цена, които ще задоволи и най-взискателните клиенти.