Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Grande Punto: Отново добри новини от Fiat

19.12.2006 00:11
Туит

Още самото наименование на този автомобил подсказва за неговите сериозни размери, и това не е заблуда – Fiat Grande Punto действително е сред най-порасналите представители на малкия клас.

Каросерията създава впечатление за надеждност и здравина, а критики по отношение на качеството би могло да има единствено донякъде към вложените материали, но не и към изработката. Още повече, че твърдата и не особено приветлива пластмаса съвсем не е нетипична за този клас и дори е логично да се възприема като напълно нещо нормално за ценовата категория, просто при Grande Punto тя се набива на очи малко по-силно, отколкото при някои от конкурентните модели, което се дължи най-вече на обширната площ на арматурното табло.

Все пак този път добрите новини преобладават

Дългата 4,03 м каросерия е шампион по външни размери в доминирания от VW Polo, Opel Corsa, Renault Clio и компания сегмент, и освен това предлага впечатляващо изобилие от вътрешен простор. Благодарение на големия обхват на регулирането на предните седалки, отпред има предостатъчно място дори за гиганти. С обема си от 275 литра, багажникът е типичен за класа. Похвала заслужава също и прегледната и ергономична подредба на таблото, която по нищо не напомня за често срещаната при италианците фриволност в това отношение.  Ако навлезете в завой с прекомерно висока скорост, типичната за автомобил с предно задвижване склонност към недозавиване се появява своевременно, за да убие скоростта и до подскаже на водача, че този път е надценил възможностите на физиката. При такива ситуации махането на крака от педала на газта води до съвсем леко изнасяне на задницата, което е достатъчно, за да стабилизира автомобила, без да е прекалено силно и да налага допълнителна работа с волана. Прекалено силното действие на сервоусилвателя силно намалява обратната връзка с пътя и така представата за случващото се между предните колела и пътната настилка остава леко мъглява.

При изпитанията за поведение на пътя

дългият ход на пружините съвсем логично води до силно накланяне на каросерията, но от друга страна така се осигурява и съвсем приличен (даже превъзходен за класа) комфорт  на возене, включително и при преминаване през груби неравности. Ходовата част на Grande Punto без съмнение е една от главните причини да имаме основание да кажем, че този автомобил с основание носи думата “Grande” като част от наименованието си. На добър час, Fiat, отдавна не сме ставали свидетели на толкова добри новини при вас, дано продължавате в същия дух!

 

Коментари
comments powered by Disqus