Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

FIAT иска да се отърве от марката Ferrari

06.01.2015 16:33
Туит
FIAT иска да се отърве от марката Ferrari

Продажбата ще позволи на автомобилния производител от Маранело да спечели 14,0 милиарда долара

Групата  Fiat Chrysler Automobiles NV планира да продаде марката Ferrari, твърди агенция Bloomberg.

Председателят на Съвета на директорите на групата Серджо Маркионе, който осъществи през миналата година сливане на концерните FIAT и Chrysler, подготвя по-нататъшно преструктуриране на губещата компания. Маркионе, който обикновено настоява за консолидация на активите, планира да се отърве от марката, Ferrari, за да направи своята компания по-атрактивна за инвеститорите и интересна от гледна точка на по-нататъшни сливания с други участници на пазара. При това разделяне Ferrari ще продължи да действа така, семейство Аниели, най-големият акционер в групата Fiat Chrysler Automobiles, да може да контролира производителя на суперавтомобили от Маранело.

Продажбата ще позволи на Ferrari да спечели 14,0 милиарда долара, които ще бъдат инвестирани в създаването на нова силна структура и ще бъде в състояние да овладее обещаващия азиатския пазар, за да се конкурира с големите автомобилни производители Volkswagen и Toyota в света. Целта на Маркионе е да увеличи продажбите на групата с 60% до 7,0 милиона коли до 2018 г. (Volkswagen и Toyota вече реализират съответно 9,9 и 9,8 млн. автомобила годишно). Обемът на инвестициите през  следващите три години ще бъде не по-малко от 57 млрд. долара, а марките Jeep, Alfa Romeo и Maserati ще бъдат представени на всички световни пазари.

Сливането на активите в рамките на една и съща икономическа група позволява на автомобилните производители да намалят разходите в сравнение с производството на подобни модели като самостоятелни марки, да обменят технологии и разработване на нови пазари за брандовете в групата.

Коментари
comments powered by Disqus