Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat лансира пикапа Fullback на един динамичен пазар

13.11.2015 12:04
Туит

Със средноголемия лекотоварен автомобил марката се присъединява към Nissan и Daimler и се включва в разрастващия се пазар

Fiat Fullback ще излезе на пазара в средата на следващата година в Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA). Пикапът е базиран на Mitsubishi L200 и ще бъде произвеждан в завода на Mitsubishi в Тайланд заедно с версията на японския автомобилен производител, който вече е в продажба.

Fiat Fullback ще се продава от дилърската мрежа на Fiat Professional и стартирането му е ключова част от плана на шефа на Fiat Automobiles Chrysler - Серджо Маркионе , за превръщането на FCA в трайно печеливша компания.

От Fiat твърдят, че средноголемият пикап ще вземе 23% от годишните продажби на пикапи, които възлизат на  675 000 единици в региона EMEA. Близкият изток и Африка са най-големите пазари, които представляват съответно  58% и 53% от този пазарен обем.

Когато се появи на  пазара, Fullback ще се присъедини към един разширяващ се спектър от конкуренти. Mercedes-Benz планира да пусне свой пикап, базиран на Nissan NP300 Navara до края на десетилетието. Renault ще започне продажбите през следващата година на Alaskan, базиран на NP300 Navara.

Ребрандираните модели на други автомобилни производители имат за цел  намаляване на разходите и повишаване на нормата на печалба. Това е обичайна практика при лекотоварните автомобили, тъй като купувачите са по-малко вторачени в уникалния стил или технологиите, отколкото модните вкусове за леките автомобили.

В зависимост от региона Fullback ще бъде на разположение с единична кабина, двойна кабина или разширена версия на кабината с товарен капацитет до 1100 кг със задно задвижване или четири двигателни колела. Европейските версии ще предлагат само с 2,4-литров дизелов двигател. Купувачите в Близкия изток и Африка ще могат да избират между 2,4-литров бензинов агрегат или с 2.5-литров дизелов мотор.

Цените и другите технически подробности ще бъдат обявени с наближаването на старта на продажбите, казват от Fiat.

Fiat представи Fullback на автомобилното изложение в Дубай тази седмица.
Моделната гама от пикапи на Fiat включва компактния Strada, малък пикап с предно предаване, произвеждан само в Бразилия и продаван в Европа и Латинска Америка. FCA планира да добави пикапа, наречен Toro, който  ще се продава в Латинска Америка от 2016 г. По-рано медиите писаха, че Торо е построен на платформата Small Wide, използвана от Jeep Renegade. Той ще бъде сглобяван в завода на FCA в Пернамбуко, Бразилия.

Коментари
comments powered by Disqus