Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Mio: Играчка от яйце

28.10.2010 08:33
Туит

Fiat представи прототипа Mio на автомобилния салон в Сао Пауло. Познатият като FCC III (Fiat Concept Car III) модел е с 15 сантиметра по-къс от smart fortwo.

Миналата година бразилското подразделение на Fiat пусна специален сайт, в който посетителите могат да представят идейните си проекти за прототипа. Повече от 2 милиона посетители от 160 държави са разгледали неговите страници, като регистрираните са 17 000. Идейните проекти и предложения за Mio пък възлизат на 10 000.

Бразилският клон на Fiat се е съобразил с голяма част от тях при подготовката на Mio, който е дълъг само 2489 мм. За съжаление това е и единствената официална информация за градския модел, както и че Mio е „проектиран за един свят, в който водачът е единствено пасажер и контролът на автомобила се осъществява по мисловен път.“

Коментари
comments powered by Disqus