Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Panda: Третото малко мече

30.08.2011 12:13
Туит

Fiat ще представи на автосалона във Франкфурт третата генерация на Panda. Малкият градски автомобил ще се предлага първоначално само във вариант с пет врати и ще се появи на пазара през пролетта на 2012 г.

Третото поколение на Panda предлага повече пространство за водача и неговите спътници, както и разполага с по-голям багажник, което, естествено, е следствие от нарасналите габарити. Дължината на новия модел достига 3650 мм при 3538 мм за неговия предшественик, широчината е нараснала от 1578 на 1640 мм, а височината е с 10 мм повече и вече отчита 1550 мм. Задният ред седалки може не само да се сгъва, но и да се плъзга, което дава повече възможности за организация на пространството. Подглавникът на пасажерската седалка пък може да изпълнява и функциите на масичка за пътниците отзад.

Първоначално Panda ще се предлага с три бензнинови двигателя, като два от тях са базирания на двуцилиндровия 875-кубиков TwinAir – версията с принудително пълнене и 85 к.с. и атмосферната с 65 к.с., а към тях е прибавен е 1,2-литровият FIRE с 69 к.с.. Единственият Multijet II дизел е 1,3-литров (75 к.с.) и е комбиниран стандартно със старт/стоп.

В бъдеще гамата двигатели на Panda ще бъде разширена съществено, включително и с две версии на газ. Първата от тях е базирана на 0,9-литровия турбомотор и използва метан (80 к.с.), а втората захранва 1,2-литровия атмосферен бензин с пропан-бутан (69 к.с.). Dualogic роботизираната трансмисия и системата за отчитане на евентуална опасност и аварийно спиране също ще намерят своето приложение при Panda малко след предмирата. Abarth модификацията със 105 к.с. обаче все още не е потвърдена официално.

Производството на новия модел ще започне този ноември в Неапол, а продажбите – следващата пролет.

Коментари
comments powered by Disqus