Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat пуска битурбо-дизел

11.06.2007 16:06
Туит
Fiat пуска битурбо-дизел

Fiat разширява своята палитра от двигатели с два нови битурбо-дизелови агрегата с работен обем 1,9 литра.

Като база за създаване на конструкцията е послужил актуалният 1,9-литров 16V-турбозиделов мотор, който е получил два турбокомпресора. Един малък турбокомпресор се грижи за наличието на достатъчно тяга от ниските обороти, а по-голямата турбина пък осигурява още повече въртящ момент в оптималните за двигателя обороти. Fiat засега споменава за две версии на двигателя с мощност 180 и 190 к. с.

Максималният въртящ на новия двигател на Fiat ще бъде около 400 нютонметра, но по-интересното е, че още от умопомрачителните 1250 оборота в минута на разположение ще бъдат приблизително 300 (!!!) нютонметра. Освен това, двигателят ще покрива нормите Euro 5.

Версията със 180 к. с. се очаква на пазара още товя лято, а по-мощният вариант със 190 к. с. – след около година.

Коментари
comments powered by Disqus