Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat се прицели и в Opel

24.04.2009 16:00 2
2
2571843348
Туит
Fiat се прицели и в Opel

Искаме да станем главен играч в автомобилния сектор, признава Серджо Маркионе.

Fiat потвърди амбициите си да играе водеща роля в бъдещата консолидация на автомобилната промишленост, като декларира интерес към обявените за продан европейски поделения на General Motors. Успоредно с това италианците усилено работят по реализирането на алианса си с Chrysler.

Fiat е сред седемте кандидати да вземат европейския бизнес на GM, който се състои най-вече от германския производител Opel. Новината бе потвърдена пред The Financial Times от два източника - от самата компания и от германското правителство. GM има още шест дни, в които да измисли решение за европейските си поделения и да представи пред Белия дом осъществим оздравителен план. В противен случай гигантът ще загуби мечтаните нови правителствени субсидии и почти сигурно ще трябва да обяви банкрут.

Другият идентифициран кандидат за Opel е канадският производител на части Magna International, разкри Хендриг Херинг, икономически министър на германската провинция Райнланд.

Изпълнителният директор на Fiat Серджо Маркионе се задоволи да каже само, че компанията му не води "директни преговори" с Opel, и подчерта, че сега "първата и главна цел" пред него е дооформянето на партньорството с Chrysler. Маркионе обаче потвърди, че амбицията на Fiat е да се превърне в главен играч и да произвежда 5-6 млн. автомобила годишно (при сегашния си капацитет от 2.2 млн.).

"Водим диалог с автомобилни компании от целия свят. Ще бъдем активна част от бъдещата консолидация", добави главният изпълнителен директор. Междувременно компанията му обяви 411 млн. евро загуба за първото тримесечие на годината.
Коментари

Коко
Евала, да, пак ще си надскочат шапката и едно десетилетие после ще тънат в мизерия

g
evala na fiat

comments powered by Disqus