Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat се завръща в САЩ след 28-годишна пауза

20.08.2010 17:55
Туит

Компанията ще трябва да се пребори със стария си имидж на некачествена марка.

Италианският автомобилен производител Fiat ще се завърне на пазара в САЩ след близо 28-годишно отсъствие от Северна Америка.

Компанията първоначално ще заложи на малкия си градски модел 500 във версиите хечбек и кабриолет, който ще бъде достъпен чрез дилъри в 41 щата. Стартът на продажбите ще съвпадне с автомобилното изложение в Лос Анджелис през ноември.

Fiat, който е собственик на Chrysler, имаше силно присъствие в САЩ, като първият завод на марката е отворил врати през далечната 1908 г. Производителят сложи край на продажбите си в Северна Америка през 1983 г., след като за 1982 г. пласира едва 14 113 автомобила.

На континента компанията ще трябва да се бори и срещу „извоювания“ преди над три десетилетия имидж на некачествена марка. В САЩ името на произвидителя е придобило популярното иронично тълкуване „Поправи го отново, Тони“ (Fix It Again, Toni).

Коментари
comments powered by Disqus