В зависимост от пазара той се предлага с два бензинови двигателя
Дългоочакваният наследник на Fiat Bravo е вече на стартова позиция. Новият се казва Tipo и е конструиран като хечбек. Първият прототип е в обектива.
Fiat стъпва в компактния клас изцяло обновен. С модела Tipo/Aegera италианците вече представиха седана, въз основа на който следват версиите хечбек и комби. Прототипът хетчбек Tipo също е уловен.
Задвижването от седана Fiat Tipo
Както обикновено в този клас, хечбек вариантът е с характеристики на седана Fiat Tipo - т.е. седан и хечбек са почти идентични до B-колоната. Стръмният наклон на задната част има спойлер на покрива. Сводът на прозорците на задните врати се простира до C-колоната.
От страна на задвижването хечбек версията би трябвало да заимства агрегатите на седана. Така в зависимост от пазара, той се предлага с два бензинови двигателя, които генерират съответно 110 к.с. от 1.6 литров обем, а 95 к.с. от 1,46 литра. Мощният двигател е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия. Двата турбо дизелови двигателя са оборудвани с MultiJet директно впръскване, като версията на 1,3-литровия разполага с 95 к.с., а 1,6-литровия вариант със 120 к.с.