Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Tipo Hatchback: Наследникът на Bravo идва през 2016

08.12.2015 11:53
Туит

В зависимост от пазара той се предлага с два бензинови двигателя

Дългоочакваният наследник на Fiat Bravo е вече на стартова позиция. Новият се казва Tipo и е конструиран като хечбек. Първият прототип е в обектива.

Fiat стъпва в компактния клас изцяло обновен. С модела Tipo/Aegera италианците вече представиха седана, въз основа на който следват версиите хечбек и комби. Прототипът хетчбек Tipo също е уловен.

Задвижването от седана Fiat Tipo

Както обикновено в този клас, хечбек вариантът е с характеристики на седана Fiat Tipo - т.е. седан и хечбек са почти идентични до B-колоната. Стръмният наклон на задната част има спойлер на покрива. Сводът на прозорците на задните врати се простира до C-колоната.

От страна на задвижването хечбек версията би трябвало да заимства агрегатите на седана. Така в зависимост от пазара, той се предлага с два бензинови двигателя, които генерират съответно 110 к.с. от 1.6 литров обем, а 95 к.с. от 1,46 литра. Мощният двигател е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия. Двата турбо дизелови двигателя са оборудвани с MultiJet директно впръскване, като версията на 1,3-литровия разполага с 95 к.с., а 1,6-литровия вариант със 120 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus