Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Uno: Бразилска самба

05.05.2010 12:25
Туит

Fiat представи официално новия Uno. Продажбите на модела ще стартират още този месец в Бразилия, а в другите страни от Южна Америка – през втората половина на годината.

Първоначалните слухове бяха, че Uno ще се появи на пазара през 2012 г. и ще замести втората генерация Punto. На този етап обаче италианците явно ще предлагат модела само за пазара в Южна Америка, като европейското му бъдеще е неясно.

Новият Uno e дълъг 3770 мм, широк 1643 мм и висок 1490 мм. Междуосието му е 2370 мм, а багажното отделение има обем от 280 литра, като по отношение на посочените габарити той се позиционира между Panda и Punto Evo.

Дизайнът на Uno споделя много от характеристиките на Panda. Отличителните му белези са трите въздуховода от лявата страна на емблемата, четвъртитите светлини, минималните надвеси и почти отвесната пета врата.

Версията Way разполага с офроуд пакет, който включва пластмасови панели за арките на калниците, по-масивни брони и странични лайстни, декоративни кори за пода и релси на покрива. Интериорът ще бъде значително по-опростен спрямо европейските модели на италианците.

Два flex-fuel двигателя ще работят под капака на Uno. Базовият ще бъде еднолитров със 73 коня (75 при биоетанол), докато 1,4-литровият ще генерира 85 к.с. (88 при биоетанол). И двата ще са комбинирани с петстепенна механична скоростна кутия, която ще задвижва единствено предните колела.

Коментари
comments powered by Disqus