Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Uno: На Стария континент

19.05.2010 11:21
Туит

Новият Fiat Uno, който от този месец се продава в Бразилия, ще се появи в Европа догодина. Автомобилът ще се сглобява в заводите на Zastava в Крагуевац, Сърбия.

По-рано тази година Fiat обяви, че ще инвестира 150 милиона евро в сръбската фабрика, където по настоящем се сглобява Zastava M10 (Fiat Punto от втората генерация). Вероятно реновирането на завода е обвързано с бъдещото производство на Fiat Uno там.

Новият Uno e дълъг 3770 мм, широк 1643 мм и висок 1490 мм. Междуосието му е 2370 мм, а багажното отделение има обем от 280 литра, като по отношение на посочените габарити той се позиционира между Panda и Punto Evo.

Дизайнът на Uno споделя много от характеристиките на Panda. Отличителните му белези са трите въздуховода от лявата страна на емблемата, четвъртитите светлини, минималните надвеси и почти отвесната пета врата.

Версията Way разполага с офроуд пакет, който включва пластмасови панели за арките на калниците, по-масивни брони и странични лайстни, декоративни кори за пода и релси на покрива. Интериорът ще бъде значително по-опростен спрямо европейските модели на италианците.

Два flex-fuel двигателя работят под капака на Uno или поне за моделите, предназначени за пазара в Южна Америка . Базовият е еднолитров със 73 коня (75 при биоетанол), докато 1,4-литровият генерира 85 к.с. (88 при биоетанол). И двата са комбинирани с петстепенна механична скоростна кутия, която задвижва единствено предните колела.

Коментари
comments powered by Disqus