Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat: Вече няма място за Lancia

20.05.2009 10:12
Туит

Италианците засега отричат закриването на марката с легендарна спортна слава.

Разрастването на Fiat и превръщането на италианския монополист в автомобилна империя с придобиването на Chrysler и предстоящото сливане с Opel се оказа лоша новина за една от най-популярните марки на компанията – Lancia.

Според агенция Reuters босът на Fiat Серджо Маркионе е бил този, който е посочил пред екипа си, че при обединението на трите компании, новата фирма няма да има капацитет да развива и Lancia.

Миналата година дилърите на Lancia не се представиха никак зле – със 100 000 продажби марката постигна резултати, подобни на тези на поделението на General Motors – Saab, но в условията на световна икономическа криза това е крайно недостатъчно. Шефът на асоциацията на дилърите на Lancia Алесандро Александре нарече информацията за закриването на марката „пълни глупости”.

Според част от анализаторите в Италия, Fiat тръгва по пътя на GM – американците едва в последните години разбраха, че разходите за развитие на отделни марки и инвестициите в пазарното им присъствие са неоправдани, когато продаваш едни и същи автомобили под различни имена.

Коментари
comments powered by Disqus