Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fibra dе Carbono Rosso: Специален Alfa Spider от Vilner

25.01.2016 09:20
Туит

Колата е боядисана в специалния цвят Vilner Milano Rosso, който ателието разработи

Alfa Spider. Изкуство на колела, което Vilner подчертава с внимателно прилагане на техники и решения, в хармония с арт естетиката на тази красива Alfa. Ателието кръщава проекта Fibra dе Carbono Rosso и изпипва Spider в детайли.

Интериорът на един открит автомобил е дори по-важен от този на едно купе, тъй като той често попада в полезрението едновременно с външните части на колата. Това е само една от причините Vilner да изработи този специален въглероден композит, през който сякаш се просмуква цветът на външните повърхности. Червеното обаче не е натрапчиво, а заглушено до мекото и бледо вишнево лилаво, за да не дразни водача и пътника. Въглеродът тук е преплетен с кевлар, изработката е изключително фина, а приложението засяга сериозна част от детайлите на кокпита. Апликациите на централната конзола, волана, дръжките на вратите, лостчетата и тяхната периферия, дори незабележимите на пръв поглед елементи, служещи за водачи на коланите, са формовани от карбон. Самото кормило е подложено на тотална трансформация. Vilner променя формата на обръча от овална в спортна, със скосение в долната част, и придава ергономичен релеф в областта на захвата. Воланът е облечен е с кожа, съшит е с бели конци, а карбо-кевларените му апликации са с 45-градусов наклон на нишките, повтарящ ориентацията на композита на централната конзола.

Предпазните ленти също са във вишнево лилаво-червено, както и по-голямата част от седалките, които обаче са индивидуализирани. Седлата не са еднакви, както и двете части на кокпита, оформящи две различни естетически зони. Ефектът е почти огледален - елементи, които при дясната позиция са решени във вишнева кожа, вляво са изработени от черен благороден материал. Тази тема е продължена дори и от облицовките на вратите на Spider Fibra de Crbono Rosso.

Специално внимание заслужават самите тапицерии на седалките - Vilner избира така наречената 3D мрежа, за централните секции. Тази материя е изключително интересна, подчертава спортното излъчва, не на седлата, като едновременно с това порестата структура осигурява добра вентилация през топлите дни на годината.

Екстериорът. Колата е боядисана в специалния цвят Vilner Milano Rosso, който ателието разработи за персонализацията на модела MiTo. Комбиниран с детайлното прилагане на черен лак, излъчването на Spider Fibra dе Carbono Rosso става още по-индивидуално. Черната връзка между стоповете придава спортна намръщеност, докато черните рингове на фаровете отпред правят изражението на Brera по-откровено. Последното е постигнато и с боядисване на самите ниши помещаващи осветителните тела - Milano Rosso цвят и за елементите, който излизат от завода в черно. Катранените джанти, дръжките на вратите и мигачите завършват персоналния характер на Spider.

2010 Alfa Romeo Spider, 2387 куб. см, 250 к.с. (с чип), 420 Нм, 6 ст. ръчна, предно задвижване, 1615 кг.

Коментари
comments powered by Disqus