Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фисикела: Не плащам, за да карам

04.01.2008 12:01 3
3
2571823509
Туит
Фисикела: Не плащам, за да карам

Ветеранът Джанкарло Фисикела отрече слуховете, че ще „купи” мястото си във Формула 1 за сезон 2008.

През последните няколко седмици в медиите активно се спекулира, че 34-годишният италианец ще предостави на Force India 10 милиона долара, за да се състезава във Формула 1 и през 2008 година. В личния си уебсайт обаче Фисико шеговито отбелязва, че ако разполагаше с такава сума, просто би останал вкъщи пред телевизора. „Всички тези творчески персони в медиите” провокираха бившият пилот на Renault да заяви:

1. Не плащам, за да карам, а ми плащат, за да карам;

2. Не осигурявам спонсори на отбора, а отборът ми осигурява спонсори;

3. Ако имах 10 милиона, щях да си стоя вкъщи и да гледам Формула 1 по телевизията!

Краткото послание на Фисикела е провокирано от слуховете, че италианецът ще си партнира през този сезон с Адриан Сутил във Force India, но благодарение на стабилното финансиране, което ще осигури на отбора, собственост на Виджей Маля и фамилия Мол.

Последните слухове около бившия пилот на Renault са дело на Times Now. Според индийския новинарски канал Фисикела ще се присъедини към базирания в Силвърстоун тим, но „опитът, който може да предаде на отбора”, е основният фактор, а не парите. Категорично потвърждение или отхвърляне на тази информация обаче не се очаква по-рано от 11 януари, когато в Мумбай Force India ще обяви пилотската си линия за сезон 2008.

Ралф Шумахер призна, че няма да кара във Формула 1 през 2008 година, Гиедо ван дер Гарде отново ще се състезава в световните серии Renault, а Франк Монтани вероятно ще търси късмета си през Океана. Това означава, че Фисикела вече си оспорва второто пилотско място във Force India само с Витантонио Лиуци и Кристиан Клийн. Стабилната финансова подкрепа на тестовия пилот на бившия Spyker Ролдан Родригес може да обърка сметките на тримата претенденти, но едва ли ръководството на Force India ще рискува с избора на неопитния испанец, който не може да се похвали с особено впечатляващо представяне в GP2 сериите.

Коментари

Lamborghini miura sv
Досега практиката на отборите опашкари бе да взимат парашутисти( т.е. пилоти които си "носят" парите със себе си) Надеждата на тези пилоти и спонсорите им е да натрупат опит в спорта и да покажат качества които да им осигурят място, което да им възвърне инвестицията. Новият собственик на Форс Индия , обаче показва за момента, че при него практиката ще е друга. Сутил е наистина талантлив , а Фисикела е толкова опитен, че едва ли се нуждае да си плаща! Иначе през 2008 отбора едва ли ще се откъснедоста по-напред, просто за това трябва повече време. Сигурно Маля може да извади и бюджет от 300 милиона, но на този етап няма смисъл и едва ли ще има оправдан ефект. Не винаги парите са най-важното- справка: Тойота.

Кирил
Амси, тук се лъжеш :) Много често пилотите осигуряват спонсори, за да си спечелят мястото в един или друг отбор. Как си мислиш, че беше например с Кристиан Алберс и Сакон Ямамото в Spyker. В Световния рали шампионат тази практика е почти закон. Не се отнася само за Льоб, Грьонхолм(преди да се откаже) и Солберг.

Амси
Ама тия са малоумни дето пускат тия слухове. Как ще си плати да кара бе? Те няма да го искат ама той видиш ли един вид ЩЕ ГИ ПОДКУПИ ахахахах да го вземат да им кара болида за милиони в отбора за стотици милиони в спорт за милиарди. Колко може да им плати за да ги компенсира - надали може да извади толкова пари въпреки че е мултимилионер. Супер дебилни слухове - и той тръгнал да обяснява че не е вярно - аз ако бях просто щях да се изсмея шумно.

comments powered by Disqus