Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фисикела: Скъпи Бърни...

30.11.2007 13:11 4
4
2571818640
Туит
Фисикела: Скъпи Бърни...

Джанкарло Фисикела реагира остро на коментарите от страна на Бърни Екълстоун. Босът на Формула 1 заяви вчера в интервю на Михаел Шмид за германското издание на auto motor und sport, че е време италианецът да помисли върху оттеглянето си.

Ето какво се появи на личния сайт на Фисикела:

Скъпи Бърни,

С интерес прочетох интервюто ти в auto motor und sport , публикувано и в собствения ти сайт . Ти си бащата на Формула 1 и се изяви точно като такъв, като баща, който говори със сина си, в този случай – с мен.

Искам да ти припомня, скъпи татко, имам предвид скъпи Бърни, че аз съм този, който донесе първата победа за Renault през 2005 година в старта за Голямата награда на Австралия. Аз бях първият, открил потенциала на шампионския R25.

И през двата сезона, които прекарах с Фернандо Алонсо в Renault, изпълнявайки чинно наложените отборни правила, имах заслуга за шампионските титли при конструкторите. Спечелих дори четвъртото място при пилотите, също както Фелипе Маса тази година.

Имайки предвид обстоятелствата, не мисля, че можех да направя нещо повече. За сезон 2007 Renault ми обеща шампионски автомобил, но това така и не се случи. Въпреки това не съм се отказал! Следващата седмица ще използвам целия си ентусиазъм и опит, за да помогна на Force India, един млад отбор със „старо сърце“ - аналогът на Джанкарло Фисикела, който все още има какво да покаже на света.

Джанкарло Фисикела

Коментари

Lamborghini miura sv
Бърни да си гледа милионите и организационните работи, а коментарите да остави на други "големи усти", като сър Джеки Стюарт и Еди Ървайн -хора, които поне са били добри пилоти.

Кирил
Ха-ха, добре му е сипал на Бърни. Но няма какво да си говорим, Фисикела бе трагичен този сезон, независимо, че R27 бе на светлинни години от болидите на McLaren и Ferrari. Дори Хейки го победи в шампионата на пилотите!

Glog
Бърни Екълстоун вече си втълпи , че е БОГ,а не един простосмъртен! ;)

nedi4a
bravisimo Fisiko :-D

comments powered by Disqus