Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Фисикела: Все още има какво да дам!

05.12.2007 13:12
Туит
Фисикела: Все още има какво да дам!

Джанкарло Фисикела не скри, че е заинтересован от свободното пилотско място във Force India. Вчера 34-годишният италианец участва в подготвителната програма на бившия Spyker, която е част от колективните тестове на „Херес“ в периода 4-7 декември.

Флавио Бриаторе все още не е обявил пилотския екип на Renault за сезон 2008, но по всичко личи, че Фисикела няма да е сред „щастливците“. Това е основната причина 34-годишният италианец да търси различни опции, които да му гарантират поне още един сезон във Формула 1. Една от възможностите предоставя новият екип на стартовата решетка - Force India. Въпреки че през миналата година Spyker регулярно се подвизаваше в дъното на таблицата, Фисикела вярва, че отборът на Виджей Маля има бъдеще.

„Водещите ми мотиви са любовта към спорта и фактът, че все още подхождам достатъчно сериозно към ангажиментите си“, коментира роденият в Рим пилот в моторхоума на Force India. „Вярвам, че все още има какво да дам, независимо за кой отбор ще се състезавам. Относно Force India... Представиха ми наистина много интересен проект. В сравнение с миналата година финансовата подкрепа ще бъде много по-мащабна. Няколко фактора могат да ме накарат да се присъединя към отбора за сезон 2008. Убеден съм, че имам нужния потенциал, за да съдействам за израстването на тима.

Разбира се, не можем да мечтаем за победи или да се конкурираме с големите тимове. Способен съм да постигна добри резултати, ако обстоятелствата са на наша страна.“

Фисикела трябва да се пребори с Кристиан Клийн, Витантонио Лиуци и Ралф Шумахер за свободното пилотско място във Force India. През последните няколко дни обаче се появиха слуховете, че битката може да е не за едно, а за две места. Босът на отбора Колин Колс, е категоричен, че Адриан Сутил остава в екипа, но не е изключено някои от по-големите тимове на стартовата решетка да започнат наддаване за младия германец.

Фисикела признава, че има шанс, макар и минимален, да поднови договора си с Renault. „Нека просто кажем, че това е една опция. Все пак няма официално решение. Искам да тествам и за други отбори, за да не затварям вратите зад себе си. Но не е изключено от Renault да ми се обадят в близките няколко дена, за да потърсят услугите ми или за да ми съобщят, че прекратяваме взаимоотношенията. Засега не мисля върху това. Фокусирал съм се върху тестовата програма на Force India, върху оптималното, което мога да дам на отбора за тези два дни.“

През 2008 година официално влиза забраната за използване на помощни системи като тракшън контрол и интегрирането на стандартизирана електроника. С оглед на промените Фисикела вярва, че има още една възможност да демонстрира потенциала си. „Мисля, че новите правила или по-скоро забраната на тракшън контрола, ще ми осигурят качествено различно поле на изява. Може и да е грешка, може би отборите са на друго мнение и имат различни планове за бъдещето си, но аз съм уверен, че ще остана във Формула 1.“

Коментари
comments powered by Disqus