Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Focus ще е първият модел, получил новия еднолитров двигател на Ford

14.11.2011 16:50 2
2
2571891229
Туит
Focus ще е първият модел, получил новия еднолитров двигател на Ford

Ford публикува нова информация, за трицилиндровия си еднолитров EcoBoost мотор. Първият модел, който ще се сдобие с него, е Focus.

900-кубиковият TwinAIR двигател на Fiat е олицетворение на даунсайзинга и на съвременните тенденции в автомобилостроенето. В тази посока се движат и последните разработки на Ford, но инженерите на Синия овал все пак са решили да заложат на конфигурация с три редови цилиндъра и работен обем от един литър.

Новият мотор може да се побере върху лист хартия А4, но въпреки това в по-мощната си спецификация ще разполага със 125 к.с. и 170 Нм (200 Нм при овърбуст функцията). Базовият вариант генерира 100 к.с., но пък емисиите CO2 са сведени до 109 г/км, когато работи под капака на Focus. Средният разход на версията със 125 к.с. по предаврителни изчисления ще бъде 5 литра.

За да постигнат тези характеристики, инженерите на Синия овал залагат на принудително пъленене с турбокомпресор, директно впръскване, двойна система за променливо газоразпеределение Ti-VCT и специален дизайн на маховика и ремъчната шайба, като специално последните играят съществена роля за погасяването на паразитните вибрации.

Първоначално новият двигател ще се сглобявя в Кьолн, но впоследствие с тази задача ще се ангажира и фабриката на Ford в Крайова, Румъния. 700 000 бройки годишно ще слизат годишно от поточните линии. Когато производството се пренесе и извън Европа, се очаква максимум от 1,3 милиона.

Коментари

FF
Та какво стана? Поживяхме и видяхме, че изкараха 177 к.с. от 1 литър!

King
Май освен побирането върху лист хартия А4 и цитираните мощност и въртящ момент ще са само на хартия:))) Ще поживеем и видим!

comments powered by Disqus