Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Force India превключва на план 2009

15.07.2008 14:07
Туит

Босът на Force India Виджей Маля заяви, че в близко бъдеще техническият департамент, ръководен от Майк Гаскойн, ще пренасочи усилията си върху развитието на новия болид с цел да се възползва максимално добре от предстоящите промени в регулациите за Формула 1.

Индийският бизнесмен се надява, че Force India ще регистрира напредък до финала на настоящия сезон, особено след въвеждането на новата скоростна кутия за Гран при на Унгария в началото на август, но е категоричен, че това не трябва да е за сметка подготовката на отбора за сезон 2009.

„На старта на сезона в Мелбърн бяхме на ниво, конкурирахме се с Honda, William и Toro Rosso“, коментира Маля в официалното превю на отбора за предстоящата Гран при на Германия.

„Записахме 12-о, 11-о, дори и 10-о място, като в Монако се движехме на четвърта позиция. Изведнъж всичко се преобърна, разликата спрямо останалите отбори нарасна, явно те развиваха по-добре своите болиди. За старта на „Силвърстоун“ имахме нов пакет, който ни върна там, където бяхме преди. На „Хокенхайм“ също ще заложим някои модификации, които тествахме миналата седмица.  Още повече ние сме единственият отбор, който не разполага със скоростна кутия с бързо превключване на предавките, а тя дава разлика от няколко десети. Когато разполагаме с такава, ще трябва здраво да натиснем.“

„Това са всички по-съществени модификации, които ще направим до края на сезона, защото ако притискам екипа да работи по-усилено върху тазгодишния проект, ще правим компромиси за сезон 2009. Повярвайте ми, давам всичко от себе си, цялото си сърце, душа, финанси и какво ли още не за догодина, надявам се, че това ще ни помогне да минем напред!“

Фисикела споделя мнението на своя ръководител, че Гран при на Унгария, а не на Германия ще бъде стартът, в който Force India ще направи крачка напред.

„Постепенно вървим напред, новите части, които изпробвахме на „Силвърстоун“, ни доближиха само на две десети до втория квалификационен тур. Ако не се бях завъртял в последната си бърза обиколка, може би щяхме да постигнем целта си. С новата скоростна кутия, която ще дебютира в Унгария, е по-вероятно да направим крачка напред, но това не означава, че сме се отказали за предстоящата Гран при на Германия.“

Маля допълва, че Force India трябва да започне да се възползва от възможностите, които се отварят в нетипичните състезания – с много инциденти или при променливи атмосферни условия като последното във Великобритания.

„Във Формула 1 има толкова много променливи що се касае до самия състезателен елемент от спорта, че понякога правиш едно нещо по правилния начин и две - по погрешния. Ето защо е толкова вълнуващо, но същевременно и напрежението е голямо."

„Няма как да помогна, но се замислям върху това, че Рубенс Барикело беше на няколко десети зад Адриан (Сутил) в квалификациите, а когато Адриан беше на пистата по време на самото състрезание, той се движеше единайсети, а Барикело – десети. Като всички знаем, Рубенс завърши на подиума след едно страхотно представяне за него и екипа на Honda, а това означава, че по всяка вероятност ние не сме си свършили добре работата. Пропуснахме една златна възможност. Надявам се да не повторим тази грешка отново.“

Коментари
comments powered by Disqus