Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Force India се отказва окончателно от KERS

02.09.2009 14:38
Туит

Force India няма да използва KERS през този сезон, въпреки че договорът с McLaren предоставя тази възможност на базирания в Силивърстоун тим.

В края на 2008 г. Force India, който тогава използваше двигатели на Ferrari, обяви официално новите си технологични партньори McLaren и Mercedes-Benz. Договорът включваше и доставка на KERS, като екипът на Виджей Маля щеше да получи правото да използва иновативната за Формула 1 система след Гран при на Германия.

В крайна сметка обаче Force India така и не оборудва своя болид с KERS, а и няма да го направи до края на сезона, обяснява Саймън Робъртс, бившият инженер на McLaren и настоящ главен в Силвърстоун.

„Планирахме, а и автомобилът беше конструиран с идеята да използваме KERS. Досега пазехме тази възможност, но решихме, че това е прекалено скъпо за отбор като нашия“, обяснява Робъртс за Autosport.

„Нищо не ни пречеше да го използваме. Това е просто част от оборудването, което можем да закупим, но взехме стратегическо решение. На практика с пакета, който подготвихме за Валенсия, тази възможност отпадна.“

Робъртс признава, че именно KERS в автомобила на Кими Райконен е попречил на Джанкарло Фисикела да спечели Гран при на Белгия миналата седмица.

„Системата помогна на Кими да ни изпревари на „Спа“, но не и да се откъсне напред“, обяснява бившият служител на McLaren. „Всичко зависи от това какъв баланс постигнеш в автомобила. На някои писти KERS има по-голямо предимство, на квалификациите също е от полза, но като цяло не оказва съществено влияние върху подредбата на стартовата решетка.“

Коментари
comments powered by Disqus