Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Force India ще кара с F-duct в Турция

27.05.2010 15:33
Туит

Отборът на Force India ще представи своята версия на системата за обдухване F-duct през този уикенд в Гран при на Турция.

Екипът ще се присъедини към тимовете, които интерпретират по свой начин пионерското решение на McLaren от началото на сезона. Пилотът на Force India Витантонио Лиуци изрази увереността си, че F-duct ще помогне за по-доброто представяне на отбора още от своя дебют в свободните тренировки.

„Настроени сме много оптимистично за това подобрение, но все пак никога не знаеш. Всичко може да се промени утре, но отборът свърши доста работа във въздушния тунел за тестовете в последните две седмици и изглежда системата работи много добре“, обясни Лиуци, цитиран от Autosport.

„Утре ще разберем дали това е така, защото никога не знаеш как ще се представи даден елемент на пистата. Въпреки това сме убедени, че ще си пасне на мястото“, добави той.

Италианецът разкри, че екипът работи по F-duct откакто McLaren я представи за първи път, а превъплъщението й в болида на Force India не изисква пилотът да отделя ръката си от волана, за да я задейства.

„Направихме проста система за работа с китката. Опитахме с много позиции и мисля, че избрахме най-работещата и най-комфортната от всички“, каза Лиуци.

Отборът на Ferrari също експериментира с начина на задействане на своята система, а освен Force India в утрешните свободни тренирови се очаква и дебюта на F-duct в болидите на лидера в класирането при пилотите и конструкторите Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus