Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Force India VJM03: Мечтите са безплатни

09.02.2010 13:37
Туит

Force India представи официално новия VJM03. Първият тест на автомобила ще бъде утре на „Херес“, където предсезонната подготовка във Формула 1 продължава.

Отличителни белези на новия автомобил, който за втора поредна година ще използва двигатели на Mercedes, са високо позиционираният нос и издълженият капак на двигателя, който е директно свързан със задното крило. Естествено, огромно внимание е обърнато и върху задната част на VJM03, като основните усилия съм насочени към максималното оползотворяване на двойния дифузор.

„Задната част е еволюирала най-сериозно, което е логично, тъй като всички ние имаме вече близо година опит с двойните дифузори“, обяснява главният дизайнер Мартин Смит. „Направихме някои подобрения в тази област. На практика целият автомобил е изграден около нея за разлика от преди, когато просто го добавихме (двойния дифузор). Напълно естествено е да вървим в тази посока. Сега е малко по-лесно да се работи около скоростната кутия, направихме и някои корекции, за да увеличим ефективността на дифузора. Определено мога да кажа, че като цяло разликите са съществени.“

По средата на миналата година Force India се отказаха да използват подвижното предно крило. Не е изключено обаче през новия сезон техническият екип на отбора да преосмисли позицията си.

„Мисля, че тази година то ще има по-голямо значение“, продължава Смит. „В падока не се говореше за него преди, така и не получихме информация то да е от съществена полза за пилотите ни, така че преценихме, че можем и без него. При положение, че в момента нуждата от контрол върху автомобила в състезателни условия вероятно ще е по-голяма, не е излишно да се възползваме (от подвижното предно крило) . Ето защо вече работим върху него, за да не се окажем изостанали.“

Адриан Сутил остава за четвърта година на „Силвърстоун“, а Витантонио Лиуци, който замени Джанкарло Фисикела в края на миналия сезон, поема второто титулярно място. Тестови пилот на Force India ще бъде Пол ди Реста, който наскоро подписа своя договор.

Първият същински тест на новия автомобил ще бъде утре на „Херес“, където отборите подновяват подготовката си.

 

Коментари
comments powered by Disqus