Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford B-Max: Пръв сред равни

01.02.2012 13:00
Туит
Ford B-Max: Пръв сред равни

Ford публикува първата официална фотография на минивана B-Max. Базираният на Fiesta модел ще бъде представен на автосалона в Женева през март, което е точно година след премиерата му като прототип.

Синия овал се включва със закъснение в набиращия все по-голяма популярност сегмент, тъй като Fusion на практика не представлява конкурент на Opel Meriva, Citroen C3 Picasso и Renault Scenic. Според Ford обаче B-Max „ще постави нови измерения в сегмента на интелигентните, компактни, градски автомобили със своя изобретателен дизайн и несравнима технология”.

Сред интересните дизайнерски решения в B-Max впечатление правят задните плъзгащи се врати и липсата на централни колони, което бе заложено и при прототипа, но се прилага за първи път в сериен представител от сегмента. Grand C-Max, например, също разполага с плъзгащи врати, но класическите централни колони са запазени, тъй като това спомага за по-лесното изпълнение на изискванията за безопасност на пътниците. Конфигурацията на B-Max обаче налага интегрирането на съответните краш структури в самите врати.

На този етап от Ford не публикуват пълните технически характеристики на B-Max, като те ще бъдат представени по време на официалната му премиера в Женева. Ясно е обаче, че той ще бъде дълъг приблизително 4 метра, което е с 11 см повече от Fiesta с пет врати и 32 см по-малко спрямо базирания на Focus C-Max.

От Синия овал са категорични също, че техният модел ще бъде лидер по отношение на багажното отделение. Това означава, че показателите на Meriva – 397 литра обем в стандартна конфигурация и 1496 литра при сгънати задни седалки, ще отстъпват на стойностите при B-Max.

На този етап няма конкретна информация относно силовия тракт, но със сигурност клиентите на Ford ще могат да изберат новия еднолитров EcoBoost бензинов двигател. За Европа ще бъде сериозно застъпена дизеловата гама.

Коментари
comments powered by Disqus