Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Bronco 2018: Възкръсва ли култът към всъдехода

20.01.2016 10:25
Туит

Официалното изявление от компанията Ford възроди отдавнашната надежда на хилядите фенове

Носят се слухове, че готиният всъдеход Ford Bronco възкръсва. Има добри шансове.

Забележителните дванадесет години отминаха, откакто Ford представи в светлината на прожекторите на автомобилното изложение в Детройт концептуалния автомобил Bronco. От тогава много неща се случиха в бранша и сега отново се възобновиха слуховете, че Bronco е изправен пред прераждане. Официалното изявление от компанията Ford възроди отдавнашната надежда на хилядите фенове.

Ford Bronco конкурент на Jeep

Откакто Ford преустанови 30- годишното производство на Bronco през далечната 1996,  от първоначалната концепция за този автомобил нямаше и следа. Оригиналният Bronco беше сравнително компактен, въздеход с твърди оси, който се конкурира с Jeep CJ (днешния Wrangler). Когато той излезе от експлоатация, Ford го замени с огромния Expedition. С течение на годините Bronco все повече се мултиплицираше, защото Ford използваше техническа база на пълноразмерните пикапи от F-серията.

Това би могло отново да се случи и в бъдеще, в по малък формат. Изпълнителният директор на Ford Марк Фийлдс обяви по случай тазгодишното автомобилно изложение в Детройт, че Ford планира да пусне на Американския пазар четири нови модели офроудери. Ford изхожда от това, че се очаква през следващите години пазарният дял на джиповете като цяло да нарасне до 40%, в момента той е 30 процента. И тъй като, по разбираеми причини искаме да сме в играта, защото в момента Ford няма какво да предложи в много от офроуд сегментите.

Четири нови Ford офроудъра

Между другото, покрай Американския дебют на малкия Ecosport има спекулации, че добре известният в Германия  средноразмерен пикап Ford Ranger, ще бъде пуснат и на пазара в САЩ. Защото конкурентите (Chevrolet Colorado, Toyota Tacoma) добре се котират на пазара, изхождайки от американските стандарти за компактен пикап, докато Ford е заложил в програмата си само една голяма F-серия.

Едно е сигурно, Ranger ще стартира на пазара в САЩ.  Той вероятно ще се произвежда в Америка, защото след спиране производството на Focus през 2018 в завода Мичиган ще се открият свободни производствени мощности. Новият Ford Bronco, на база Ranger,  исторически също добре ще се вмести, защото в този завод от 1966 до 1996 се произвеждаха досегашните пет поколения на Bronco .

Времето също е подходящо: За моделната 2018, Fiat-Chrysler възнамерява да представи следващото поколение на модела Jeep Wrangler. Специално в САЩ изключително успешният Wrangler ще бъде най-отявленият конкурент на новия Ford Bronco.

В нашата галерия със снимки можете да се насладите на студията Ford Bronco от 2004 г., както и класическите модели Bronco от 1966 насам.

Коментари
comments powered by Disqus