Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Edge: Пришълецът

10.05.2007 11:05
Туит
Ford Edge: Пришълецът

Новият SUV на американското подразделение на Ford се нарича Edge и демонстрира оригинален ръбат дизайн. Единични бройки от модела вече могат да се видят и на Стария континент. Представяме ви първия за Европа тест на Edge.

По принцип Ford разработи Edge само и единствено за американския пазар, което личи по редица елементи, например огромните количества хром по външността. Наред с блестящата предна решетка с три масивни хоризонтални ламела, с хром са покрити и 18-цоловите колела.

Между другото, като размери и цена Edge се позиционира приблизително на нивото на Nissan Pathfinder: в Германия импортьорът Mizi Cars (www.mizicars.de) предлага модела за 39.600 евро, като сумата включва двойно предаване и луксозно оборудване. 3,5-литровият шестцилиндров задвижващ агрегат разполага с 265 конски сили и с учудваща пъргавина ускорява двутонния автомобил за 8,6 секунди от място до 100 километра в час. За пълноценното оползотворяване на мощта се грижат шестстепенна автоматична трансмисия и система за задвижване на четирите колела.


Съвсем не толкова добро обаче е представянето по отношение на разхода на гориво (средно 14,2 литра на 100 километра) и спирачките. Дори със студени спирачки, Edge спира от 100 километра в час за силно отдалечените от съвременните критерии за безопасност 47 метра. Иначе автомобилът може да превозва до петима пасажери, като при нивото на обзавеждане SEL+ удобните седалки са тапицирани с кожа. При нужда от повече товарен обем, на борда е и практична система за трансформация на „мебелировката”.

Текст: Йорн Ебберг
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Оценка

Ford Edge

Ford Edge

Ford Edge предлага коимфортно настроена ходова част, добри динамични показатели и изобилие от вътрешен простор. Спирачките обаче се представят много разочароващо, кормилната уредба работи индиректно и дава слаба обратна връзка с пътя, а видимостта от мястото на водача е силно ограничена поради непрегледната каросерия.


Технически данни

Ford Edge
Работен обем ---
Мощност 195 кВт (265 к. с.)
Максимален
въртящ момент
---
Ускорение
0 – 100 км/ч
8,6 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
47 м
Максимална скорост 180 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
14,2 л/100 км
Базова цена 39 600 евро
Коментари
comments powered by Disqus