Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Escape: Екологичният тласък

06.10.2011 09:30
Туит

Ford потвърди официално, че на предстоящия автосалон в Лос Андежлис ще представи новия Escape (Kuga в Европа). Той ще получи три „високоефективни четирицилиндрови двигателя”.

Escape има тежката задача да се пребори за място във все по-конкурентния сегмент на малки SUV модели и кросоувъри, за което ще помага новият дизайн, вдъхновен от прототипа Vertrek, както и тоталното обновяване на гамата двигатели. За първи път подобен тип автомобил, произвеждан от Ford, ще може да предложи на бъдещите клиенти избор между два EcoBoost мотора, които да гарантират не само нисък разход и вредни емисии, но и достатъчно добра динамика.

1,6-литровият EcoBoost, който разчита на турбокомпресора, двата независими разпределителни вала с променливи фази на газоразпределение и директното впръскване, за да постигне оптимални нива на ефективност, ще дебютира в САЩ именно с Escape. Той ще замени хибридната версия при предходната генерация, вероятно заради слабите й продажби в САЩ, и ще може да се похвали с по-нисък разход от нея – 7,6 литра за 100 км пробег.

Двулитровият EcoBoost пък ще осигури динамиката на V6 и икономичността на четирицилиндров двигател. Върхов за модела ще бъде 2,5-литровият Ti-VCT, който обаче не е от EcoBoost фамилията на Ford.

Повече информация за новия модел ще има преди автосалонът в Лос Анджелис да отвори врати за посетители, което ще се случи на 18 ноември.

Коментари
comments powered by Disqus