Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Explorer America: Американски прелести

07.01.2008 15:01
Туит

Американското поделение на Ford обяви автосалона в Детройт за начало на своето екологично настъпление с четири и шестцилиндрови двигатели, снабдени с директно впръскване и принудително пълнене. Междувременно беше представена и футуристичната концепция Explorer America.

Всъдеходът разчита на самоносеща каросерия, в чиято вътрешност са разположени три реда седалки. Мощните калници, издутият преден капак и големите колела придават на автомобила мъжествено излъчване. Просторният панорамен покрив пък разкрива пред пасажерите необятна гледка, докато челните светлини изпитателно преценяват ситуацията на пътя.

Силовото предаване на Explorer America е съобразено с последните тенденции в автомобилостроенето. Под капака работи двулитров четирицилиндров бензинов агрегат, оборудван с турбокомпресор и директно впръскване на горивото. Двигателят съумява да мобилизира впечатляващи 275 к. с. и 380 Нм максимален въртящ момент. Негова алтернатива представлява 3,5-литровият V6 (340 к. с. и 475 Нм), който явно си поставя за цел да заличи напълно архетипа на сравнително бавнооборотния осмак от американското колективно несъзнавано.

Коментари
comments powered by Disqus