Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Explorer Sport: Спорт и утилитаризъм

29.03.2012 13:54
Туит

Ford показа първата спортна версия на своя SUV Explorer. 3,5-литровият V6 ще разполага с повече от солидните 350 к.с.

Външните отличителни белези на Explorer Sport са модифицираната предна част, затъмнените светлини, 20-цоловите колела и черните релси на покрива. Те обаче далеч не са толкова значими, колкото случващото се под капака на популярния SUV.

Там работи 3,5-литровият V6 EcoBoost мотор на Синия овал, който генерира 350 к.с. Той ще постави Explorer Sport на едно ниво по отношение на динамиката с конкурентните Jeep Grand Cherokee и Dodge Durango R/T, оборудвани с 5,7-литровия HEMI, но и с една крачка напред по отношение на разхода – прогнозите на Ford сочат 14,7 литра при градско каране и 10,7 на магистрала.

Промени има и по шасито на стандартния модел. Окачването е усилено, а настройките му – по-стегнати, монтирани са по-големи спирачни дискове, а кормилната уредба е значително по-директна. Трансмисията е шестстепенна автоматична с възможност за смяна на предавките директно от волана, като тя работи успоредно със системата за двойно предаване Terrain Management.

Новият Ford Explorer Sport ще се появи на пазара тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus