Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta H.F.H.V.: Три в едно

27.07.2011 14:11
Туит

Вече втора поредна година Кен Блок кара в Световния рали шампионат, но резултатите му продължават да бъдат посредствени. Може би това е и причината екипът на Monster WRT да подготви специалния Ford Fiesta H.F.H.V., който с минимални измамения може да участва в класически ралита, рали-крос и, естествено, любимата на американския пилот джимкана.

H.F.H.V. е абревиатура от Hybrid Function Hoon Vehicle и представлява базиран на Ford Fiesta RS WRC автомобил, пригоден за най-различни състезателни условия. Стандартният за автомобила 1,6-литров мотор е заменен с двулитров (този на Ford Focus RS WRC), в резултат на което максималната мощност достига до феноменалните 600 к.с., а въртящият момент маркира своя пик при 900 Нм.

В зависимост от условията обаче неговите характеристики могат да варират и динамичните му показатели да бъдат сведени до тези на класическите WRC машини. При рали-крос версията ограничителят на входящия въздух, например, е с диаметър от 45 мм, а при тази за класическото рали – 34 мм, което прави автомобила съответен на регулациите в американския шампионат.

Естествено, сериозно внимание е отделено и на окачването, където се налагат и най-големите промени. Шестстепенната скоростната кутия е на Sadev, трите диференциала са механични, а предавателните числа варират в зависимост от спецификацията на H.F.H.V.. При модификацията за рали се налага цялата охладителна система да бъде монтирана в предната част (при другите две версии се намира в задната), но въпреки това трансформацията отнема между половин и цял ден работа.

 

Коментари
comments powered by Disqus