Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta: Partystarter

15.02.2008 11:02 2
2
2571829344
Туит

Малкият модел Fiesta, който очакваме на автосалона в Женева, отново ще бъде разпространяван по цялото земно кълбо. В Северна Америка, където моделът не се предлага от около 30 години, и в Азия автомобилът ще бъде въведен през 2010 година.

Новата Fiesta се отличава със заобления и разчупен "кинетичен" дизайн, познат от представените неотдавна вариации на студията Verve. Автомобилът притежава футуристичен интериор, с който има желанието да впечатли най-вече младата публика. В разпространената от Ford информация се изтъква още повдигнатото ниво на шумоизолация и комфорт.

"Кинетичен" дизайн и нова техника

Fiesta ще се предлага с избор между пет задвижващи агрегата, сред които се отличават икономичния 1,4-литров Duratorq TDC с 68 конски сили и динамичния 1,6 литров Ti-VCT бензинов мотор с неговите 115 конски сили. Новата Fiesta ще се предлаг с избор между петстепенна механична предавателна кутия, автоматизирана Durashift и четиристепенна автоматична трансмисия.

През есента на 2008 в Европа ще стартират продажбите на версиите с три и пет врати, монтирани в заводите Kьолн и Валенсия. На по-късен етап ще бъдат обявени и производствените мощности, разположени в Азия и Северна Америка.

Коментари

Батето
Във Verve със сигурност имаше повече емоции, но като се има предвид колко е кашоноподобна сегашната Fiesta, и това е някакъв напредък :-(|)

Boro
Във Verve определно имаше повече емоция. Да си призная, разочарован съм. За мен това е най-слабият представител на "кинетичния дизайн". Но да изчакаме, за да го видим и наживо >:-)

comments powered by Disqus