Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fiesta: Школа за млади шофьори

13.07.2008 07:07 2
2
2571833650
Туит

Американската компания планира създаването на все повече "световни" модели - такива, които да бъдат предлагани на няколко световни пазари. Първият от тези автомобили е Ford Fiesta. Като триврат или петврат хечбек в Европа той ще се появи още тази есен.

Новият модел (дължина х широчина х височина 3950 х 1720 х 1480) носи чертите на характерния за Ford "кинетичен дизайн". Неговото междуосно разстояние възлиза на 2489 мм, докато обемът на багажника му варира в диапазона 295-979 литра. Базов за двете версии ще бъде 1,25-литров бензин, генериращ 60 или 82 конски сили; 1,4-литровият двигател разполага с мощност от 96 "коня", а 1,6-литровият развива цели 120 к. с. За почитателите на дизела е предвиден 1,6-литров мотор, който със своите 90 "кончета" ще бъде изпълняван и в особено икономичната модификация Econetic.

Серийна система ESP

Концепцията за сигурност на автомобила от ниския клас предвижда вграждането на серийна програма за стабилност ESP, както и няколко животоспасяващи въздушни възглавници. Арматурното табло ще бъде декорирано двуцветно, а воланът е "гарниран" с бутони за управление на радиото. Високо разположен в централната конзола дисплей изписва нужната на водача информация, пред когото интериорът разкрива многобройни възможности за съхраняване на дребни аксесоари.

Пет нива на обзавеждане

Новата Fiesta ще съществува с пет индивидуални нива на оборудване: Ambiente, Trend, Sport, Ghia и Titanium. От особен интерес за автомобилни инструктори представлява специален вариант, чиято моторна електроника не позволява загасването на двигателя.

Коментари

zdr
haresva mi toq saait :) :) :) :)

deso
samo 1 dizel li 6te ima ? ami 1.4 68 i 1.6 110 kade sa ?

comments powered by Disqus